kologrodzkie | Uncategorized, Wycieczki autokarowe

Szanowni Państwo!
Informujemy, że uruchamiamy proces dokonywania zwrotów wpłat dokonanych na wycieczki autokarowe, odwołane z powodu pandemii koronawirusa COVID-19.

Z uwagi na obecna sytuację, w najbliższym czasie, zwroty będą dokonywane wyłącznie na rachunek bankowy. Nie będziemy prowadzić (na razie) zwrotów w gotówce.

W związku z tym, prosimy, aby osoby zainteresowane otrzymaniem zwrotu na konto, wydrukowały i wypełniły załączony druk

Wniosek o zwrot – pobierz

i wraz z oryginałem paragonu fiskalnego dostarczyły do nas.

Do każdej wycieczki należy wypełnić osobny wniosek.

Wnioski z paragonami można wysłać pocztą lub dostarczyć osobiście wrzucając do skrzynki na listy, zlokalizowanej przed wejściem do PTTK (ul. Zyblikiewicza 2B). Na razie siedziba Oddziału PTTK jest nieczynna i Koło Grodzkie nie prowadzi dyżurów.

Z uwagi na obowiązujące przepisy skarbowe, nie będą uznawane skany wniosków i paragonów – zwrot możliwy jest wyłącznie na podstawie oryginału paragonu!

Zwroty będę dokonywane na konto w ciągu 30 dni od otrzymania wniosku, po pozytywnym zweryfikowaniu danych Klienta. Rozpatrywane będą wyłącznie wnioski kompletnie wypełnione.
W razie wszelkich pytań prosimy o kontakt mailowy (kologrodzkie@gmail.com) lub telefoniczny (+513 773 298).

Z turystycznym pozdrowieniem
Zarząd Koła Grodzkiego PTTK
im. Ludomira Sawickiego
w Krakowie